Wat onze klanten over ons zeggen
Bij Huisartsentelefonie begrijpen we hoe belangrijk betrouwbare telefonische bereikbaarheid is voor huisartsenpraktijken. Onze klanten – van solo-huisartsen tot groepspraktijken – delen hun ervaringen met onze service en technologie. Lees hieronder hoe onze oplossingen hen helpen efficiënter te werken en hun patiënten beter te bedienen.

We waren voor onze patiënten regelmatig in gesprek en vonden dat dit niet langer kon. De overstap is vlekkeloos verlopen en sindsdien hebben we geen klachten meer ontvangen over onze bereikbaarheid. Een aanrader voor elke huisarts.
De rapportages zijn duidelijk en nuttig. Eerlijk gezegd hebben we meteen al actie ondernomen en de bereikbaarheid rondom de lunchpauzes aangepast. Dus ja heel blij met de statistieken!
De persoonlijke aanpak en het écht luisteren naar waar de behoefte ligt, gaf voor ons de doorslag. Na een aantal gesprekken te hebben gevoerd, hadden we er alle vertrouwen in en dat hebben ze ook waargemaakt. Zo hebben we een goede basis waar we op lange termijn mee verder kunnen groeien en verbeteren.
Zeer behulpzame jongens die alles van telefonie snappen en bovenal weten waar een huisarts behoefte aan heeft. Vriendelijk, behulpzaam en kundig. Goede bereikbaarheid van de servicedesk. Een aanrader voor elke huisartspraktijk!
We hebben getwijfeld. Zouden patiënten het niet te ingewikkeld vinden. De assistentes wilden niet meer anders na een halve dag en de patiënten zijn ook blij, dat ze niet meer in de wacht staan.
Het team leeft zich in in de wensen van de klant. Er wordt een pakket op maat gemaakt. Luisterend oor. Goed bereikbaar. Voor alles een oplossing.
We hebben vooraf berekend dat we 2 uur per dag zouden kunnen besparen met het teleQ terugbelsysteem. Het was natuurlijk heel spannend hoe dat zou uitpakken, maar het valt niet tegen. Vanaf de allereerste dag hebben we assistentes 2 uur per dag minder ingeroosterd voor de telefonie en dat ging heel goed. De nieuwe structuur die Huisartsentelefonie ons heeft geleerd, maakte dat dit lukte.
We zijn trots op deze samenwerking met Huisartsentelefonie, die onze visie op patiëntgerichte zorg ondersteunt. Het stelt ons in staat om de zorgverlening te stroomlijnen en de interactie met patiënten te verbeteren.
Wij als assistentes zijn super blij met TeleQ. We hebben veel meer overzicht, duidelijk menu en overzichtelijk waar de patiënt voor belt. De patiënten zijn enthousiast ongeacht welke leeftijd. Kortom blije assistentes en blije patiënten.
Onze ervaringen met teleQ zijn erg positief. Met plezier aan de telefoon zitten en gestructureerd kunnen werken. Geen opgejaagd gevoel meer en ook nog klantvriendelijk voor de patiënt. Echt heel fijn! Dus Huisartsentelefonie: heel erg bedankt hoe jullie dit voor ons hebben ingeregeld!
Echt super handig om een inzicht te krijgen in wat er gebeurt in de praktijk. Ik ga direct de knelpunten met de assistenten bespreken en samen kijken waar het beter kan.
Het is ideaal om door call recording gesprekken terug te kunnen luisteren en de assistenten triage technisch dingen uit te kunnen leggen. Het contact met de mannen van Huisartsentelefonie loopt ook altijd super fijn als ik een vraag heb.
Het systeem dat wij voorheen hadden, lag er vaak uit. Huisartsentelefonie heeft alle problemen voor ons opgelost en denkt echt mee over de bereikbaarheid. Daarnaast bleken ze ook nog eens 50% goedkoper. Ik heb dus geen seconde spijt gehad van de overstap.
Ik heb het gevoel dat ik minder hard hoef te werken, met hetzelfde resultaat. Het systeem geeft veel meer rust doordat het werk gedoseerd wordt. Je hebt veel meer overzicht en krijgt gewoon de tijd voor je taken. Daardoor kun je alles meteen goed afhandelen en heb je dus nauwelijks overgebleven afhandelingen aan het einde van je belspreekuur.
Het brengt zoveel meer rust en overzicht en hierdoor meer tijd voor andere werkzaamheden. Nog een voordeel op de praktijk vanaf verschillende werkplekken kunnen bijspringen met bellen maakt het nog positiever. Het was spannend maar zo blij dat we deze keuze hebben gemaakt.
Niet twijfelen maar gewoon doen! Als wij niet met Huisartsentelefonie en TeleQ waren gestart had ons team niet meer compleet geweest! We zijn beter bereikbaar en er is rust op de werkvloer, onze assistentes werken weer met plezier!
De overstap ging heel soepel, door de goede begeleiding. Na een halve dag willen mijn assistentes al nooit meer anders.
Patiënten zijn erg enthousiast en onze medewerkers super blij met de rust die deze manier van werken geeft. Na een paar weken zagen we dat we nog een uur extra konden uitroosteren voor de telefonie. Nu besparen we dus elke dag 3 uur tijd, tijd die we heel goed kunnen gebruiken om gefocust ander werk te kunnen doen.
Voor de praktijken die nog twijfelen... Wij zijn blij en tevreden en onze assistentes willen niet meer zonder!
Wil je de ervaringen van andere huisartsen met Huisartsentelefonie horen?
Als je graag in contact wilt komen met een van onze klanten om van hun ervaringen te horen laat het ons dan weten. Wij regelen graag een gesprek voor je.
★
★
★
★
★
(5.00 / 5.00)
Wij krijgen een 5.00 uit 20 reviews.