Kenmerken

Belgroepen

Met belgroepen zorgt u dat meerdere toestellen tegelijk overgaan. Handig als u meerdere assistenten heeft die de gesprekken aannemen of om bijvoorbeeld in geval van spoed meerdere toestellen tegelijk over te laten gaan.

Wachtrij: Nooit meer in gesprek

Wanneer de assistente in gesprek is, worden de volgende gesprekken in een wachtrij geplaatst. De patiënten staan feitelijk bij ons in de wacht en dit kost u geen telefoonlijnen of capaciteit. Zo bent u nooit meer in gesprek.

Keuzemenu

Met het keuzemenu kunt u onderscheid maken tussen verschillende soorten bellers. Het keuzemenu is volledig vrij in te richten, zelf in te spreken en wanneer nodig te wijzigen. Veel gebruikte keuzes zijn: toets 1 voor levensbedreigende spoed, toets 2 voor herhaalrecepten, toets 3 voor de assistente en toets 4 voor intercollegiaal overleg.

Vertel me meer

 

Voicemail naar e-mail

Ingesproken berichten op uw voicemail worden als geluidsbestand doorgestuurd naar een zelf te kiezen e-mailadres. Zo kunt u deze op elk moment en elke plek afluisteren op een computer of smartphone. Deze functie wordt ook veel gebruikt voor herhaalrecepten. De patient spreekt het verzoek in en u verwerkt deze vanuit de e-mail op een zelf te kiezen moment.

Mobiel koppeling

Met uw vaste telefoon kunnen we ook uw mobiele telefoon mee laten rinkelen. Dit is altijd en overal aan en uit te zetten via onze app, heel eenvoudig. Handig voor in de praktijk in plaats van een draadloze telefoon, of als u onderweg ook bereikbaar wilt zijn. Ook in geval van calamiteiten zoals een lokale stroomstoring, kunt u heel eenvoudig zelf de bereikbaarheid verplaatsen naar elke gewenste mobiele telefoon.

Doorverbinden en intern bellen

Gesprekken kunt u met één druk op de knop doorverbinden en u kunt elkaar natuurlijk op elk moment intern even bellen. Daarbij sturen wij u niet naar het keuzemenu of de wachtrij, maar kunt u als huisarts altijd kort tussendoor iets vragen aan de assistente.

Faxen zoals u gewend bent

Wij ondersteunen, als een van de weinige moderne telefoonproviders, gewoon het gebruik van uw vertrouwde fax. Binnen de branche wordt het nog veel gebruikt om recepten door te faxen en wij sluiten uw huidige fax aan op ons telefoonsysteem zodat u faxen kunt sturen en ontvangen zoals u gewend bent.

Seperate spoedlijn

In spoedgevallen bent u verplicht binnen 30 seconden op te laten nemen en wel door een medisch deskundig persoon. Deze spoed gesprekken bieden we dan ook met voorrang bij u aan, separaat van de andere patiënten en collega’s die bellen, zodat u aan deze norm kunt voldoen.

Noodscenario bereikbaarheid

Hoewel we de allerhoogste servicegraad bieden, kan het zijn dat uw bereikbaarheid onderbroken wordt, denk aan een lokale kabelbreuk of stroomstoring. We erkennen dit en richten daarom een noodscenario in, waarbij gesprekken volautomatisch kunnen worden doorgestuurd. U kunt zelf bepalen waarheen, bijvoorbeeld naar uw mobiele nummer (spoedlijn) of naar een voicemail (reguliere patiënten).

Sluitingstijden en waarnemingen

Openingstijden en sluitingstijden bepaalt u zelf. Indien de praktijk is gesloten kan op basis van een nauwkeurige tijdschakeling een melding worden afgespeeld of doorgeschakeld naar een andere praktijk. Ook bij uw verlof kunt u de meldingen en routeringen aanpassen naar de waarnemend arts.

 

Onbeperkt bellen

In huisartsenpraktijken wordt veel gebeld en als u al die belminuten moet gaan betalen, wordt het een prijzig verhaal. Daarom is al het bellen binnen Nederland bij ons inbegrepen. Bel zoveel u wilt en weet vooraf waar u aan toe bent.

“Huisartsentelefonie heeft een gebruiksvriendelijk product met een prima prijs-kwaliteit verhouding!”

– Huisartsenpraktijk Coene – Horn –

088-4555505 op werkdagen 8.00-17.00

Copyright 2018 | Privacyverklaring | Huisartsentelefonie is onderdeel van Viritel BV - KvK 55533949