Kenmerken

Keuzemenu

Met het keuzemenu kunt u onderscheid maken tussen verschillende soorten bellers. Het keuzemenu is volledig vrij in te richten, zelf in te spreken en wanneer nodig te wijzigen. Veel gebruikte keuzes zijn: toets 1 voor levensbedreigende spoed, toets 2 voor herhaalrecepten, toets 3 voor de assistente en toets 4 voor intercollegiaal overleg.

Vertel me meer

Wachtrij: Nooit meer in gesprek

Wanneer de assistente in gesprek is, worden de volgende gesprekken in een wachtrij geplaatst. De patiënten staan feitelijk bij ons in de wacht en dit kost u geen telefoonlijnen of capaciteit. Zo bent u nooit meer in gesprek.

Doorverbinden en intern bellen

Gesprekken kunt u met één druk op de knop doorverbinden en u kunt elkaar natuurlijk op elk moment intern even bellen. Daarbij sturen wij u niet naar het keuzemenu of de wachtrij, maar kunt u als huisarts altijd direct met uw assistente of een andere spreekkamer bellen. 

 

Receptenlijn

Huisartsentelefonie levert de service voor een separate receptenlijn. Patiënten kunnen een verzoek voor een herhaalrecept inspreken, waarna de voicemails op elk moment en elke gewenste plek afgeluisterd kunnen worden op een computer of smartphone.

 

Mobiel koppeling

Elk individueel toestel kan aan een mobiele telefoon gekoppeld worden. Hierdoor kunt u op elk gewenst moment de inkomende gesprekken verplaatsen naar uw mobiele telefoon. Handig als u onderweg bent, en dit zorgt voor een optimale bereikbaarheid op moment van calamiteiten zoals een lokale stroomstoring.

Noodknop

In een noodsituatie binnen de praktijk kunt u voor uw veiligheid en die van de patiënten gebruik maken van de noodknop. Alle toestellen binnen uw praktijk worden na indrukken van de noodknop gebeld en worden automatisch opgenomen.  Hierdoor kan iedereen in de praktijk zien wie de noodknop ingedrukt heeft en direct hulp inschakelen.

Call recording

Huisartsentelefonie biedt de mogelijkheid om telefoongesprekken op te nemen voor bijvoorbeeld trainingsdoeleinden. De opnamefunctie kan direct via het toestel geactiveerd worden of in de cloud. Deze laatste optie biedt uitgebreide mogelijkheden om voor, tijdens of zelfs na een gesprek de opnames op te slaan. 

Faxen zoals u gewend bent

Wij ondersteunen, als een van de weinige moderne telefoonproviders, gewoon het gebruik van uw vertrouwde fax. Binnen de branche wordt het nog veel gebruikt om recepten door te faxen en wij sluiten uw huidige fax aan op ons telefoonsysteem zodat u faxen kunt sturen en ontvangen zoals u gewend bent.

Naast de traditionele fax bieden wij ook de mogelijkheden van digitaal faxen. Hiermee verstuurt u uw faxen via de beveiligde verbinding en ontvang u faxen in de email. Separate fax apparatuur is hierdoor niet meer nodig. 

Seperate spoedlijn

In spoedgevallen bent u, conform LHV richtlijnen, verplicht binnen 30 seconden op te laten nemen en wel door een medisch deskundig persoon. Deze spoed gesprekken bieden we dan ook met voorrang bij u aan, separaat van de andere patiënten en collega’s die bellen, zodat u aan deze norm kunt voldoen.

Noodscenario bereikbaarheid

Hoewel we de allerhoogste servicegraad bieden, kan het zijn dat uw bereikbaarheid onderbroken wordt, denk aan een doorgegraven kabel of stroomstoring. We erkennen dit en richten daarom een noodscenario in, waarbij gesprekken volautomatisch kunnen worden doorgestuurd. U kunt zelf bepalen waarheen, bijvoorbeeld naar uw mobiele nummer (spoedlijn) of naar een voicemail (reguliere patiënten).

Sluitingstijden en waarnemingen

Openingstijden en sluitingstijden bepaalt u zelf. Indien de praktijk is gesloten kan op basis van een nauwkeurige tijdschakeling een melding worden afgespeeld of doorgeschakeld naar een andere praktijk. Ook bij uw verlof kunt u de meldingen en routeringen aanpassen naar de waarnemend arts.

 

Onbeperkt bellen

In huisartsenpraktijken wordt veel gebeld en als u al die belminuten moet gaan betalen, wordt het een prijzig verhaal. Daarom is al het bellen binnen Nederland bij ons inbegrepen. Bel zoveel u wilt en weet vooraf waar u aan toe bent.

“Huisartsentelefonie heeft een gebruiksvriendelijk product met een prima prijs-kwaliteit verhouding!”

– Huisartsenpraktijk Coene – Horn –

088-4555505 op werkdagen 8.00-17.00

Copyright 2019 | Privacyverklaring | Huisartsentelefonie is onderdeel van Viritel BV - KvK 55533949