- Huisartsentelefonie Helpdesk
- TeleQ terugbelsysteem
- TeleQ Handleidingen - Assistente
TeleQ: Wat als een patiënt niet opneemt?
Hoe behandel je een taak als de patiënt niet opneemt?
vergroot
TeleQ: Wat als een patiënt niet opneemt?
1. Open een browser en navigeer naar: nl.teleqone.comen login.
2. Klik op de groene balk om een taak te openen.
3. Je hebt de patiënt gebeld via de knop "Gesprek", maar er wordt niet opgenomen. Typ bij "Aantekeningen" in "GG" (Geen Gehoor).
4. Klik daarna op de knop "10 min uitstellen". Hiermee verplaats je de terugbelafspraak naar een later, vrij moment op de dag.
5. Klik op "Terug". (Omdat je de patiënt nog niet gesproken hebt, wil je de terugbelafspraak nog niet afronden).
6. De terugbelafspraak zal vanzelf weer aan de beurt komen wat later op de dag.
Je kan de taak herkennen door de "GG" in de balk.
7. Open de taak en kies voor "Gesprek". Wordt er weer niet opgenomen?
Probeer een voicemail in te spreken wanneer mogelijk.
Typ bij "Aantekeningen": VM ingesproken of GG 2x
8. Zowel bij een ingesproken voicemail, of als je de patiënt gesproken hebt, mag je op de knop "Afgerond" klikken.
9. Optioneel: Heb je de taak per ongeluk afgerond maar je hebt de patiënt niet gesproken? Klik op "Taak ongedaan maken"
10. Kies bij de juiste taak voor "Taak ongedaan maken"