- Huisartsentelefonie Helpdesk
- TeleQ terugbelsysteem
- TeleQ Handleidingen - Assistente
TeleQ: Uitslag voorbereiden en terugbellen
Hoe beluister je de voicemail van een uitslag aanvraag?
vergroot
TeleQ: Uitslag voorbereiden en terugbellen
1. Klik op een "Uitslag" taak.
2. Als een patiënt een terugbelafspraak maakt voor een uitslag, moeten ze hiervoor een bericht inspreken. Met dit bericht kan je de uitslag voorbereiden zodat je de patiënt in de middag kan terugbellen. Klik hiervoor op het kleine luidspreker icoontje.
3. Als je het ingesproken bericht hebt afgeluisterd maar het is nog geen tijd om terug te bellen. Klik op "Terug".
Op deze manier kan je alle uitslagen alvast voorbereiden.
4. Zodra het tijd is, open de taak.
5. En nu klik je op "Gesprek" om de patiënt te bellen.
6. Nadat je de patiënt gesproken hebt en de uitslag hebt doorgegeven, kies je voor "Afgerond"
Tip: We helpen je graag verder, heb je nog een vraag?
Neem dan contact met ons op.