TeleQ: Patiënt uit de wachtrij halen

Hoe haal je een patiënt uit de wachtrij?

vergroot  

TeleQ: Patiënt uit de wachtrij halen



1. Klik op een taak (groene balk). Je ziet aan het icoontje met twee poppetjes dat deze patiënt in de wachtrij staat.

2. Klik op "Selecteren" om de patiënt uit de wachtrij te halen. De patiënt krijgt te horen "U wordt nu doorgeschakeld met een medewerker" zodra je op deze knop drukt.

3. Als het je eerste taak van de dag is, vraagt TeleQ of het telefoonnummer nog goed staat ingesteld. Controleer dit nummer met het nummer op je telefoontoestel.

4. Hierdoor verschijnt de knop "Gesprek" en kan je de patiënt toch nog terugbellen.

5. Heb je de patiënt gesproken? Dan kan je het gesprek via het toestel of headset beëindigen. Verwerk de informatie van de patiënt in je HIS. 
Kies daarna pas voor "Afgerond".

Tip: We helpen je graag verder, heb je nog een vraag?
Neem dan contact met ons op.